Ateljé Op-sytt

Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

Tatuerade ärmar

Av Seamstress - 3 februari 2010 11:39

  


Ibland vill man kanske var cool och se farlig ut med tatueringar över hela armarna. Men så för det allra mesta vill man ha sin vanliga gamla rosa hud – vad gör man då??


Jo man drar på sig ett par Tattoo Sleeves, som är mönstrade naturtrogna nylon-ärmar, och vips är kan du vara tatuerad när du vill!


Till exempel här kan man köpa dem;


http://www.sleevesclothing.com/womens/tees_tribal2_black.htm

 
 
Bim HD

Bim HD

3 februari 2010 20:27

Ja, nog för att jag gillar tatueringar till viss del, har en själv - önskar dock en till :)
Men, jag kör med sk t-shirtsmetoden som en del kallar den för. Man ska alltså inte se dem - speciellt inte jämt och ständigt... Min syns sommartid, om man tänker på den - tittar dit. Och på armar är jag skeptisk... Men, detta var ju något - även om det för min del känns lite mycket, tihi... Dock har vi olika behov - och maskerad vore ju häftigt, eller om man skulle ut och då även chocka någon/några ;)
Må så grankott...
... dock lever man snart på 0kr, så det är ingen chans att varken handla eller tatuera sig... ... ...

http://sjoebacka.se/wordpress

 
Ingen bild

Seamstress

4 februari 2010 08:16

Hello there Bim HD!

Tja, detta är väl mest på skôj men på sköna 80-talet när jag var depprockare och varannan dag ville se ut som Robert Smith och varannan som flygvärdinna hade dessa ärmar varit till stor hjälp!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Seamstress - 20 december 2011 14:06


 

Av Seamstress - 21 september 2011 21:32


  Senaste alstret; operationsmössa i batikinspirerat ovantyg i grönt, cerise och rosa, fodrat med enfärgat grönt! Snygg kombination! Tack C för att jag fick sy din mössa!   ...

Av Seamstress - 31 augusti 2011 22:58

  Läckert grön marmorerad mössa med glada tusenfotingar i modell A.     Modell A i tyget "Jungle Baby" på beige botten med alla djur i djungeln!   ...

Av Seamstress - 8 augusti 2011 19:50


    Tack så mycket för att du ville tillverka mössan. Jag är helnöjd med resultatet!   MvH Jon av Jon 1 augusti 2011 kl 22:27        Hej Jon!   Tack för hälsning! Vad roligt att du är nöjd! =)   /Seamstress     ...

Av Seamstress - 21 juli 2011 10:20


  Ny operationsmössa i tyget "Muscle Cars", Modell C som skall resa ut i världen. Bye, bye! ...

Ovido - Quiz & Flashcards