Ateljé Op-sytt

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Stålmannenmössa

Av Seamstress - 30 januari 2011 11:56


Ytterligare en operationsmössa är färdig för leverans. Men är den bara tråkigt blå...



...nej jag tror jag anar något där framme...


        


...ja, ja mensan Stålmannen himself! Tack C för detta uppdrag! Nu är mössan snart hos dig!

 
 
Pennelina

Pennelina

30 januari 2011 15:27

Nej, sååå vansinnigt tufft! Underbart :-D

Kramar från mig <3<3<3

http://pennelina.blogspot.com

Seamstress

3 februari 2011 13:38

HÄJ Pennelina!

Tack för titten och för kommentaren! Det är det som är så otroligt kul med att sy på uppdrag - skulle nog aldrig själv behöva en mössa med Stålmannen på så därför hade jag aldrig fått upp leva just det om det inte var för det att jag syr den för någon annan!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Seamstress - 20 december 2011 14:06


 

Av Seamstress - 21 september 2011 21:32


  Senaste alstret; operationsmössa i batikinspirerat ovantyg i grönt, cerise och rosa, fodrat med enfärgat grönt! Snygg kombination! Tack C för att jag fick sy din mössa!   ...

Av Seamstress - 31 augusti 2011 22:58

  Läckert grön marmorerad mössa med glada tusenfotingar i modell A.     Modell A i tyget "Jungle Baby" på beige botten med alla djur i djungeln!   ...

Av Seamstress - 8 augusti 2011 19:50


    Tack så mycket för att du ville tillverka mössan. Jag är helnöjd med resultatet!   MvH Jon av Jon 1 augusti 2011 kl 22:27        Hej Jon!   Tack för hälsning! Vad roligt att du är nöjd! =)   /Seamstress     ...

Av Seamstress - 21 juli 2011 10:20


  Ny operationsmössa i tyget "Muscle Cars", Modell C som skall resa ut i världen. Bye, bye! ...

Skapa flashcards