Ateljé Op-sytt

Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

Nåldyna med tyngd!

Av Seamstress - 13 januari 2010 10:59

  


När vi nu är inne på det här med nåldynor MÅSTE jag bara delge denna underbart fiffiga skapelse! Det är en nåldyna med tyngd som samtidigt är en kombinerad verktygshållare och skräpkorg! Den går bra att som här hänga över soffarmstödet eller ha vid sin symaskin!


För instruktioner följ denna länk;


http://www.sewmamasew.com/store/media/blog/SMSPincushionOrganizer.pdf

 
 
Bim HD

Bim HD

13 januari 2010 12:31

Yes!!!
Den länken följer vi, omgående!!!
Även om det är stickförbud just nu - de där är toppen för lösa garnändar mm, och allt samlat på ett håll... tom skärpet ;) nä, skräpet :D
Hm... be någon lyfta fram symansinen? Symaskinen heter det - alltså, min huvudvärk tar DÖD på mig tror jag, suck... Kan ju inte ens stava - hjränan sänder fel signaler till tangernterna som synes... orkar inte ens rätta mig själv, tihi... men, den mänskliga hjärnan lkarar det också sägs det... :P
Må så grankott...

http://sjoebacka.se/wordpress

 
Ingen bild

Seamstress

13 januari 2010 12:53

Hej Bim HD!

Tack för att du stannade till hos mig, och tack för hälsning!

Visst är denna nåldyna en underbar idé för att få ordning på sina tillbehör!!

Det verkar som om du inte verkar må helt bra... men litet omkastade bokstäver fixar alla! Man har väl fantasi! Tack igen för kommentar och jag sänder dig en krya-på-dig-kram från Sömmerskan!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Seamstress - 20 december 2011 14:06


 

Av Seamstress - 21 september 2011 21:32


  Senaste alstret; operationsmössa i batikinspirerat ovantyg i grönt, cerise och rosa, fodrat med enfärgat grönt! Snygg kombination! Tack C för att jag fick sy din mössa!   ...

Av Seamstress - 31 augusti 2011 22:58

  Läckert grön marmorerad mössa med glada tusenfotingar i modell A.     Modell A i tyget "Jungle Baby" på beige botten med alla djur i djungeln!   ...

Av Seamstress - 8 augusti 2011 19:50


    Tack så mycket för att du ville tillverka mössan. Jag är helnöjd med resultatet!   MvH Jon av Jon 1 augusti 2011 kl 22:27        Hej Jon!   Tack för hälsning! Vad roligt att du är nöjd! =)   /Seamstress     ...

Av Seamstress - 21 juli 2011 10:20


  Ny operationsmössa i tyget "Muscle Cars", Modell C som skall resa ut i världen. Bye, bye! ...

Ovido - Quiz & Flashcards